Pages

Followers

Tuesday, July 10

Entri #150: Ini Entri Terakhir. Babai. :')

Assalamualaikum WBT

Di sini saya ingin beritahu bahawa entri ini bakal menjadi entri terakhir saya. Rasanya tidak perlulah saya nyatakan atau huraikan sebab mengapa saya membuat keputusan ini. Anggap sahajalah, saya sedang sibuk bekerja di jalan yang sumpah panjang ini. Sesungguhnya keputusan ini dibuat bukan untuk meraih apa-apa publisiti atau pun pujukan serta rayuan. Setelah berfikir masak-masak, saya rasa ini adalah keputusan yang paling tepat. Dan andai kata saya kembali rasa terpanggil kembali untuk mengangkat pena di medan blog, saya akan membuka akaun baru dan menulis entri di laman blog yang baru pula. Blog ini saya tidak buang, cuma akan jadi blog terbiar lagi dibiarkan. Dibiarkan untuk rujukan saya yang akan datang mungkin. Hm. Entahlah. Dengan ini, saya merasmikan entri terakhir di blog ini. Terima kasih buat dorongan dan sokongan kalian. Sekian. :’)

(p/s: Sob.. Sob..)

1 comment: