Pages

Followers

Thursday, June 9

Mengenali

Assalamualaikum w.b.t.

HAI. cuti sekolah 2 minggu ni aku agak sibuk. sebab tu aku lama tak update.
UNTUK pengetahuan korang, aku bukan manusia yang sedia ada pandai berkata-kata dengan manusia yang lain. aku lebih selesa berkomunikasi melalui maya berbanding berbicara secara depan-depan.

AKIBATNYA kehidupan awal aku tak cukup best. ish. kenapa bahasa aku dalam entri ni macam laen je. T__T

SERIOUS aku cakap, "kehidupan awal aku tak cukup menarik." sebab aku tak ramai kenalan. WHY? sebab aku tak pandai mengenali manusia lain. aku yang dulu memang sengal, tak reti nak bersembang. tapi ada orang cakap, tak banyak bunyi tu bagus. yeake? O.o

DI SEKOLAH, aku memang tak ramai kawan. aku bukan sombong, cuma malas nak layan hal orang lain. lagipun, buat ape nak sibuk pasal orang lain en? ada faedah ke? tapi bila aku masuk tingkatan 4, aku dah laen. sebab kelas streaming ikut subjek yang di ambil.

SO, akan ada kelas akaun, lukisan kejuruteraan, EST dan kelas yang amek 9 subjek je. aku tergolong dalam manusia EST. and ramai manusia dalam kelas tu yang aku tak kenal. bila aku ingat-ingat balik, terasa macam 3 tahun kat sekolah tu telah dibazirkan. 
3 TAHUN tapi maseh tak kenal semua member lelaki satu batch? amat menyedihkan. starting on that very moment, aku cuba mengenali semua member dalam batch aku. yea. aku agak slow. =.='

MASA tengah nak kenal-kenal tu, aku dapat tawaran ke MRSM Bentong. dan of course lah, aku pindah sekolah. nak tahu tak? batch aku kat sane ada 452++ orang. ramai derr. time mendaftar memang sesak. tapi aku maintain cool je.

MENGAMBIL iktibar dari sekolah sebelom ni, aku mampu senyum sorang-sorang sebab dapat kenal semua member lelaki batch aku dalam mase yang tak lama sangat. haha.

KENAL member korang. tu lah aku nak cakap hari ni. dan entri ni adalah entri pertama yang berlabel mengenali. that's why bahasa agak gramatis. hahah

BYE. xD

p/s: saje je nak promote label baru.

4 comments:

  1. kehidupan awal?apakah maksudnya itu??? masa zaman dulu-dulu ke? 0.0 samalah !!! saya ni pemalu thp cipan. T.T dan mula form 1 saya bertemu dgn seseorang nama shamini dan aiman.so sy mula langkah bnyk ckp dan menjadikan mereka idola saya! :D Mula form 2 ,sy agak bnyk ckp skit.tp sikit je..pastu form 3,sy jadi lbh bnyk ckp dan yes-hidup lebih happy! :D dan skarang sy nak ambik mass comm/media management.rasa mcm lawak pun ada.hahaha. ramai kawan mak sy macam meragui kemampuan sy ambik course ni tapi lantak dioarng lah. :)

    ReplyDelete
  2. batch kita memang ada 452 pon yg amik spm kt situ...

    ReplyDelete
  3. aku sukeee kenal kawan baru. T____T

    ReplyDelete