Pages

Followers

Thursday, May 19

AKU TAK KENAL FOLLOWER AKU


Assalamualaikum w.b.t.

Tak perlu nak bace entri ne kalau korang tak menat contest-contest OR segmen-segmen segala bagai. sekian... =.='
Hai. ne merupakan entri kedua untuk hari ne, yang berorientasikan segmen. kali ne, aku join segmen dari blog gula-gula hati masam.

Penulis blog, nurul afifah, sorang kawan blogger yang aku memang tak pernah jumpa depan-depan. kitorang kenal kat alam maya je. tapi macam dah kenal lama (perasan sendiri). hee~

Back to the topic. kalau nak join klik SINI eh. :)

Nama, umur dan url blog..
- Ahmad 'Aizuddin bin Amirullah bin Mohd Arshad
- 18 tahun 5 bulan 10 hari (umur ketika entri ne di tulis)
http://aezus.blogspot.com/

Share 3 random fact about you..
- ada dua ekor kura-kura belaan. kalau campur adek punye, ade 4 ekor kura-kura.
- paling suke nombor 3 
- selalu tak percaya yang entri lama-lama dalam blog ne ditulis oleh diri sendiri =.='
  
A silent reader or not.?
- dua-dua pon aku. aku memilih kalau nak tinggalkan komen kat sesuatu entri tu. tapi aku still bace sampai abes taw. jangan risau.

Nak promote..

Follower yang paling recent..
( bukan semua kat atas ne yang PALING recent. sori )


p/s: goodluck untuk nurul afifah yang akan pergi KMS. urm. goodluck jugak untuk readers aku yang laen. :)

1 comment: