Pages

Followers

Sunday, May 15

KENAPA HUJAN?

Assalamualaikum w.b.t.

Aku ingat lagi time aku join english class for spm's leaver kat uiam kampus kuantan, aku selalu cakap (takde la selalu sangat) yang aku minat band HUJAN. tapi aku tak pernah cakap kenapa. so, ne lah sebabnya:

Antara banyak-banyak band indie kat Malaysia ne, (setakat yang aku tahu la) HUJAN je yang pernah kolaborasi dengan team nasyid contohnya mirwana dan raihan. reason aku macam tak kukuh kan? haha. tapi tu lah sebabnya aku minat band ne.

Mirwana feat. Hujan - Tika Masanya (Official Music Video)


Raihan & Hujan - Salam AidilFitri Ayahanda dan Bonda

p/s: ne reason pertama aku. nanti nanti aku post entri laen plak untuk reason kedua. :)

4 comments:

  1. aku sukeeee main hujan ! rahmat betoi ! kehkeh.

    ReplyDelete
  2. kurang minat hujan..hehehe..ntah..x payah ah bagitau kenapa..

    ReplyDelete
  3. menanti reason kedua anda (: HUJAN memang best pun. tapi tk suka rambut Noh HUJAN. and link Afif Falihin kat group MRSM 1 Malaysia tentang "Noh HUJAN nak tinggalkan band HUJAN tu" =.="

    ReplyDelete
  4. Aezudin, bukan betul pun. kan afif bagi link pocong tu, tajuk je gempak kata Noh nak keluar =.="

    ReplyDelete