Pages

Followers

Monday, April 25

Q AND A FROM BLOG GULA GULA HATI MASAM

Assalamualaikum.

Okay. i was ask to join this segment from the owner of blog gula-gula hati masam. so, without further ado. here are the questions.




Nama korang beserta dengan umur, status pendidikan, url blog dan nama blog
~aezudin,18 taon,STATUS pendidikan? em. still single. heehttp://aezus.blogspot.com/blog aezudin

Sejak bila korang menceburi dunia blog dan sebab yg menyebabkan korang join dunia blog?
~aku start time form 3.tapi x serius sangat.buat sekadar suka suka.sekarang baru terjebak dengan aktif atas nama medium untuk share pendapat.

Apa pengisian di entry yg korang buat di blog korang?
~tough soalan ne. haha. em. aku isi je ape yang terlintas melalui otak aku ni. mostly, aku akan cuba bubuh elemen nasehat @ dakwah. ceit. macam bagus sangat je aku ni. :P

Kongsikan group blogger yg telah korang join dan fan page blog korang kalau korang ada.
~Blogger's malaysia + sahabat blogger + diari sahabat bloggger + topic menarik blogger di blog + video/blog addict : WriteTalkActShare 

Kongsikan perkara - perkara yg korang rasa menjadi satu perkara yg tidak wajar dilakukan dlm blog korang.. cth mcm lagu dgn autoplay ke...
~no komen.sebab semua tu cara-cara setiap individu nak expresi kan blog diorang. :)

Korang mahukan blog korang lebih............................
~ramai reader a.k.a. follower..and lagi banyak komentar dari reader sekalian.

Komuniti blogger.....................
~em.sedap+garing+kenyang

Nasihat atau tips-tips yg ingin dikongsi dgn blogger lain..
~although kita ade hak dlm blog kita. still, kite kena terima pendapat orang laen dengan senyuman yang lebar lebar. jangan nak pangkah orang laen je

Apa yg korang mahukan dari sesuatu blog tu supaya korang akan follow mereka?
~follow ME+post comment.tapi aku xberani nk janji la,okay..

Pendapat korang tentang blog aku...
~masam dan serious menarek :D

Tag

p/s: highlight taw. jgn lupa. hehe. and hang semua mai lah join sekali. peace yaw :)

5 comments:

  1. aku menyampah sebab kene highlight!!
    berpinar mate aku!!

    x payahlah dera mata aku, aezudin..

    ReplyDelete
  2. hai.

    nama ai tak ada pun?

    haha

    ReplyDelete
  3. adoii.. terbeliak mate eden nak nengok nye... haha tapi serius, sematlah header kau derr! aku pon pakai spec gak. memang simple but brilliant!

    aku pon ade join segmen ni!

    ReplyDelete