Pages

Followers

Monday, April 11

PRAKATA

assalamualaikum w.b.t.

aku harap kamu pembaca sehat seperti biasa. hari ni terasa bagai nak tulis dalam bahasa melayu. kerana apa? sebab aku berkeinginan menulis tentang satu tajuk yang agak universal di kalangan kita, iaitu cinta. bukan aku ingin jiwang tapi ingin berkongsi sesuatu yang lain daripada entri-entri aku sebelum ni.

pelik. sejak bila lah aku jadi manusia yang kisah akan perkataan tersebut. hidup memang rumit. pasti mereka yang mengenali aku akan tertawa seperti kekura kehilangan cangkerang. (-.-')

okay. kita berbalik kepada topik yang utama. cinta sesuatu yang ternyata subjektif. dan aku pernah mengalaminya tapi tak pernah sekali pun cuba mendalaminya. kerana aku percaya, berdasarkan drama dan movie yang terpaksa aku tonton, cinta akan datang sendiri. contohnya movie i'm not single, syurga cinta dan tentunya kegemaran aku, kamen rider W.

untuk entry pertama tentang cinta ini, aku hanya akan ingin memperkenalkan label terbaru blog aku iaitu "cinta". setakat ini saja buat entri kali ni. kemudian pula untuk yang selebihnya. sebagai permulaan dengarkan lagu di bawah.

Semua laguku hanya untukmu Semua rasaku hanya padamu Ku kan bersamamu selamanya Kamek sayang kitak Mena mek x bulak Kawen jak ta duak Janji mek ngn kitak Kamek sayang kitak…. Jangan risau bila rindu Sebut saja oh namaku Biarpun malam yang ribut Ku kan datang kepadamu Dengarkan kataku Dengarkanla …..

p/s: aku memang sengaja guna ayat skema..

3 comments:

  1. apesal malam ni ko jiwaaang sangat ?? haha

    ReplyDelete
  2. hoh, ni sorang lagi..
    entri cinta..

    malam ni malam jiwang kah?

    ReplyDelete
  3. Kecintaan kepada Allah SWT pasti membuahkan cinta kepada teman hidup dan keluarga. Cinta insani itu adalah buah daripada cinta kepada Allah SWT. Kecintaan kepada teman hidup dan keluarga perlu didasari dengan cinta kepada Allah SWT.



    p/s:cinta manusia usah dicari biar dtg sendiri..
    cinta

    ReplyDelete