Pages

Followers

Saturday, April 16

TIP 1-AMBIL TAHU

Assalamualaikum.

Amacam hidup? aku hari ni still demam+batok2+selesema=not bad la kan. entri sebelum ne, aku post pasal birthday mak aku. oke, aku bukan nak cerita pasal tu. tapi kan. malam tadi kata-kata mak aku sedikit mencuri tumpuan aku. mak aku cakap apa?

"Hai, ramai pulak peminat anak-anak mak wish birthday.."

What? peminat? aku mungkin ada peminat *perasan* TAPI peminat aku takde pulak yang tahu no emak aku. hahah. abang-abang aku punya kerja la ni. (along and angah jangan marah adik mu yang sedang berkarya ini..hehe). tup. tup. idea mari. :)

Aku teringat kat satu ayat ne, "bila kamu berkahwin, kamu berkahwin dengan familinya juga. ingat tu." pastu ayat ne pulak, "bangde,kalau nak ngorat anak, kena ngorat emak nya dulu." *cuba teka sapa cakap ne.. hee~

Get the idea? kirenya kalau kita betul-betul-betul serious. kena la amek tahu sikit-sikit pasal bakal mak ayah mertua kite. at least, tahu birthday nya pun oke jugak. 

Love the Creator first, than love His creation. peace out!


p/s: jangan fikir aku budak baek lepas bace post ne. *muka serious :)

9 comments:

  1. haha,tol tuh..
    erm,amik ati mk ayh dlu,,
    tp biala ikhls an..
    most imprtnt jgn lupakan cinta yg utama..
    hee,first post about love,maybe?

    ReplyDelete
  2. erm , err , ermm . betol . mak aku selalu cakap macam tu . pikat hati bakal makayah mertua dulu . tu yang takot ciket , kang dapat bakal makayah mertua yg cerewet , ade jek kena rejek . eh , kim salam kat mak ko , bhaha .

    ReplyDelete
  3. haha,,din,xpasan plak ni da thrd post bout love :P

    ReplyDelete
  4. haha your post never fail to make me laugh. xD

    ReplyDelete
  5. hoh..
    betol3..
    aku stuju part "bila kamu berkahwin, kamu berkahwin dengan familinya juga." :)

    ReplyDelete
  6. part ni:"bila kamu berkahwin, kamu berkahwin dengan familinya juga. ingat tu." pastu ayat ne pulak, "bangde,kalau nak ngorat anak, kena ngorat emak nya dulu."
    p/s:so,sgt2 sesuai nasihat ibu kamu tu,,apply ble da tiba masanya nanti..haha

    ReplyDelete
  7. hahahah..btol3..belajar dulu eaaa..haha.. =)

    ReplyDelete